петък, 15 юни 2012 г.

Кутийки, бижута и още нещо...

Здравейте, момичета! Днес е 15 юни, ден, в който голяма част от учениците завършват училище. И моят син е от тях, завърши седми клас и след успешно външно оценяване и успешно приключване на учебната година вече сме в осми клас.Казвам "сме", защото като майка съм винаги до него. Много вълнуващ ден за моето дете, защото освен със седми клас се сбогува и с училището, в което е учил до сега, и с учителите, от които пази само хубави спомени.Утре отиваме да го запишем в ново училище. Той си избра хуманитарна гимназия, в паралелка със засилено изучаване на английски език. За седем години не го чух нито един път да се оплаче от някой колега. Уважава всички преподаватели и им е благодарен за това, на което са го научили и за всичко, което са му дали. Затова сутринта тръгна с голям букет цветя за всички учители. Много си обича класната ръководителка и за нея приготвихме специален подарък. Тя много харесва ръчно изработени неща, много обича и бижута и така дойде идеята да ѝ направим бижу. Да,обаче, за мен това си е предизвикателство, защото не бях правила до сега. И решихме да пробвам, пък каквото стане. Имам полимерна глина, вярно че с децата в училище по проект УСПЕХ сме работили с нея, но нещо "по-така" не бях опитвала. След дълго ровене из нета и уроци за направата на цветя, по - точно рози, защото нашата госпожа много ги харесва, след много изгледани бижута, след много почерпено вдъхновение и след няколко смачкани и отново направени рози най-накрая се родиха и моите бижута. Далеч съм от мисълта, че са съвършени, но детето много ги хареса. И тъй като трябва да бъдат поднесени и в подходяща опаковка направих и кутийка за тях, като за основа използвах една метална кутийка от бонбони. Направих я на "два етажа" - на първия отдолу е колието, а отгоре са обиците и пръстена. Ето ги и тях: Ето го и моят син, малко е срамежлив, но щастлив. Щастлив е, защото госпожата много хареса бижутата и защото идва ваканцията, а той, като всички деца, отдавна я чакаше. Най-накрая искам да ви покажа кутийката за сватбената картичка от предишната ми публикация и две фибички от филц, които изработих за моята сладка племенница. Това е за сега от мен. Благодаря ви за отделеното време и внимание! Пожелавам ви хубав летен уикенд!

7 коментара:

  1. Веси прелесни са и розичките , и колието , и фибичките. Сега и аз съм на тема фибички и много ме впечатлява всичко. Чудна ваканция на осмокласника и на теб:-)

    ОтговорИзтриване
  2. Поздравления за доброто дете и за неговата страхотна майка! Бижутата са наистина прекрасни!!! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Как не съм попадала досега тук - незнам :-) Страхотен блог, много подреден и интересен най - вече. Приказни неща си сътворила :-) А, тези красоти са просто уникални - Браво !!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря много за тези мили думи! Радвам се, че нещата ми са се харесали! Малко рядко публикувам, може би затова не сте попадала тук, но ще гледам сега през лятото да наваксам.

      Изтриване
  4. И аз май се отбивам тук за първи път :). Комплектът за госпожата е страхотен, и фибичките, и малката сладурана :). Сега ще хвърля око и другите публикации :).

    ОтговорИзтриване
  5. Веси, наистина съм силно впечатлена. Искам още бижута да гледам, толкова са красиви, нежни и изпипани тези. Класната ще има прекрасен спомен от едно чудесно дете и талантливата му майка.

    ОтговорИзтриване