сряда, 28 август 2013 г.

Честит рожден ден и двадесетгодишна любовна магия!

Мили дами, здравейте! Днес ви показвам една картичка за рожден ден, направена на един дъх, както се казва. Започната снощи и довършена тази сутрин, без много мислене, но с мисълта за човека, за когото е предназначена. Тя е част от подаръка за една слънчева дама, за която е и кошничката с рози от предната публикация. Единственото ми чудене беше само за цвета на цветята, но, като че ли не ми се искаше да са жълти. Е, какво да се прави, розово ми е! Та цветята сигурно са ви познати, но няма изгледи скоро да ми омръзнат. Такава сгъвка, обаче, за първи път правя. Не разполагах с много време, трябваше бързичко да действам, а детайлите отнемат време. Освен красива и нежна, картичката трябваше и да е закачлива и да носи послание за свобода и наслада, та и затова отвътре изглежда по този начин. Целият подарък има още една част - дамско четиво, пълно с любовна магия, подходящо за ваканционното настроение. И, макар че рожденият ден мина преди две седмици, никога не е късно да покажеш на един приятел колко ценен е за теб! Дано съм успяла! Тази картичка отива в предизвикателството на Card Mania Challendges: CMC# 28 Ribbon / Панделка. И тъй като стана въпрос по-горе за любовна магия споделям с вас, че точно преди двадесет години на този ден казах заветното "Да" на любимия си съпруг. Така че следващият поздрав е към всички вас!

3 коментара:

  1. Страхотна е! Благодаря ти, че я включи в предизвикателството на Card Mania! Успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Любов,вкус,желание,фин усет,изтънчен артистичен израз...Съвкупността от всичко това си ти ,Веси!Наричам усещането си за теб ИЗЯЩНОСТ!Тя присъства във всичко ,което докосваш!А ти ставаш все по-творяща красота и аз искрено ти се радвам!Възхищавам ти се!Тази наистина страхотна картичка,която в действителност е пропита с толкова романтично настроение и нежност е истински комплимент към мен!Благодаря ти от сърце!...А любовната магия...убедена съм,че не ще спре да прелива в живота ти и да омайва сетивата ти...Обичам те!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря, мила! Леле, този коментар ме изчерви от задоволство! Винаги съм щастлива, когато подаря нещо, в което съм вложила част от себе си и видя първо изненадата, после искреното възхищение в погледа ти и неподправеното щастие, че е твое!

    ОтговорИзтриване