сряда, 26 декември 2012 г.

Коледен подарък

Честита Коледа, момичета! Много здраве и благоденствие пожелавам на вас и любимите ви хора! Минавам, за да ви покажа какво направих за моя приятелка, която много харесва ръчно изработени неща. От миналата година още беше харесала елхичките, които приготвих за момичетата от "Предай нататък" и тъй като тогава не успях да направя и за нея, реших тази година да я изненадам.
Към елхичката прибавих и една ванилова свещ, която декорирах собственоръчно. Тъй като за първи път украсявам свещ по този начин и се получи страхотно, не мога да не споделя с вас! Използвала съм печати, мастила- зеленото е дистрес, а червеното за коледната играчка е versa color, ембосинг с бяла детайлна ембосинг пудра /за снежинките/, бяло натрошено кадифе, течни перли - златни и май това е! Попаднах на едно клипче за декорация на свещи, при което картинките се отпечатват на бяла трипластова салфетка. Аз нямах и подходяща салфетка, но затова пък имах трипластови бели носни кърпички, които проработиха перфектно! Отпечатах си изображенията на елховите клонки и коледната играчка, изрязах ги от кърпичката с малко бяло поле около тях, отделих само горният, първи слой и ги наставих по свещта, както ми харесва. След това много внимателно обвих свещта с хартия за печене, опънах здраво, за да е гладка, а не набръчкана повърхността и с уреда за ембосинг започнах да нагрявам всяка картинка. Веднага си проличава, когато горният слой восък се разтопи и "разтвори" в себе си салфетката. Нагряването спира и ако е необходимо се доизглажда с пръсти, леко през хартията за печене, която след това отстранявате и се наслаждавате на това, което се е получило. После декорацията е по ваш избор! Снежинките първо го ембоснах върху салфетката и след това повторих и с тях процедурата, но тъй като те са много дребни леко ги залепих за свещта, за да не се разместят, докато я обвивам с хартията за печене.
Накрая изрисувах двете коледни играчки с течни златни перли и посипах бяло натрошено кадифе за снежец върху елховите клонки. Ами в общи линии е това. Весели и светли празнични дни и много любов!

4 коментара:

  1. Весели празници!
    Елхичките ти са страхотни. Моята миналогодишна, която ми подари, сега ми краси работния кът. :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Веси, честито Рождество! С пожелание за много здраве, късмет и усмивки за теб и цялото ти многолюдно семейство!

    ОтговорИзтриване
  3. Чувството за нещо...неочаквано,стоплящо,приятно и топло!...Звън на вратата...Веси!Веси,която за пръв път ми идва на гости...на гости в ръка с нещо така живо!Толкова харесвам нещата,които прави и ето,че днес , в тон с празничното ми настроение... тя ми носи малка зелена елхичка!Същата,като онази,която си бях харесала миналата Коледа!Поднася ми я нежно още на вратата по начин,по който само тя умее.А аз щастливо недоумяваща си мисля как ме кара да се чувствам това момиче -като дете,чието желание за мечтания подарък някой просто е предусетил и сбъднал!Днес ми беше топло и уютно през цялото време,докато Веси беше вкъщи!Малката зелена елхичка, която с наслада поглеждам и невероятно нежната коледна свещица с аромат на ванилия ме правят истински щастлива...и ще възвръщат това усещане всяка Коледа,когато украсявам с тях дома си!...Днес ми беше топло,уютно и истинско!Благодаря за това,което днес ти ми донесе,Веси!

    ОтговорИзтриване
  4. Щастлива съм, че зарадвах истински човек и истинска приятелка! Всичко хубаво, мила, много щастие и успехи!

    ОтговорИзтриване