събота, 29 декември 2012 г.

Коледно-новогодишни.

Здравейте, момичета! Колко е хубаво да си вкъщи и да се наслаждаваш на спокойствието, топлината и уюта, които носят тези светли празнични дни! Аз ги оползотворявам по предназначение - отпускарско и творящо. Ходя на гости, почивам си, радвам се на усмивките и щастливите изражения на хората, които срещам - забързани за някъде, купуващи цветя и подаръци или просто разхождащи се като мен. Още по-хубаво и сгряващо е, когато можеш да зарадваш някой с нещо, което ръцете и сърцето ти са сътворили! Днес аз подарих Коледния подарък от миналата ми публикация на една много истинска моя приятелка, зарадвах я неочаквано, видях щастието в очите ѝ и сега съм много радостна и удовлетворена - колко малко ни е нужно, за да бъдем щастливи! А сега ето две нови картички от мен, малко позакъснели за Коледа, но вече изпратени и дано момичетата си ги получат навреме за Нова година! Пожеланията в тях, обаче, не са закъснели, а истински!
Бъдете щастливи и весело посрещане на Новата 2013 година!

2 коментара:

  1. Аз съм щастлива собственичка на едната картичка! Веси, благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  2. Гале, за мен беше удоволствие! След като рандомът определи отново ти да си ми късметче, вече знаех какво ще изработя точно за теб! Щастлива и успешна Нова година!

    ОтговорИзтриване