четвъртък, 19 декември 2013 г.

За снега и още нещо...

Здравейте, момичета! Толкова им се канех на коледните картички и май само с каненето си останах. Малко и аз като снега - толкова го чакаме да повали и да пречисти въздуха, да скрие неприятните гледки по улиците, да ни донесе вътрешен мир и спокойствие, уви..., ще си останем с очакването по Коледа. Ама, едно е да искаш, да имаш желание, а друго е да разполагаш със свободно време да осъществиш намеренията си. Затова поредната ми картичка отразява всичките ми снежни мечти - има си фенер, елхови клонки, червени перли за настроение, панделка и сняг, доста сняг, което ме прави доволна! Ще я включа в КФП 198 на Софи „Картичка без картинка“, също и в Card Mania и тяхната Зимна приказка. Това е от мен засега. Приятна вечер!

7 коментара:

  1. Веси,толкова е предколедно романтична,прекрасна е,ще се радвам,ако я включиш и при нас в Кард Мания! А мечтаният сняг,ще дойде...и аз се размечтах,благодаря ти!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна картичка- приказна и мечтателна!

    ОтговорИзтриване
  3. Истинско коледно вълшебство! Създава не само празничност, но носи и красотата на снега, който и аз очаквах с нетърпение. Не, че го обичам много, много, особено, когато трябва да излизам по работа, но пък има ли го и на нас ни става по-бяло в душите. Да не говорим каква радост е за децата. Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Card Mania. Успех и с удоволствие ще те очакваме отново при нас.

    ОтговорИзтриване
  4. Приказно вълшебна! Хубави празници!

    ОтговорИзтриване
  5. Приказна наистина и много въздействаща :)
    Весели празници ти желая!

    ОтговорИзтриване
  6. Ееее! Веси! Супер проект! Толкова снежен и великолепно пресъздаденото вълшебство на зимата те отнася в приказно снежни планини и долини! Благодаря ти, че ни я показа в Card Mania Challendges.

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна е, харесвам всички детайли! Благодаря ти, че я включи в предизвикателството ми при Картичкофурии!

    ОтговорИзтриване