петък, 6 декември 2013 г.

За рожден ден.

Здравейте, момичета! Днес, Никулден, желая на всички именици много здраве и лични успехи, приятни емоции и весел празник! Иначе, аз правих картичка за рожден ден за една дама, която не познавам. Това, което разбрах за нея по даденото ми описание, беше че е детска учителка, харесва ръчно изработени неща и има юбилей. Рожден ден, близо до Коледа. Това предполага /поне за мен/, че мога да включа и елементи, загатващи наближаващия празник, толкова обичан от всички ни! Е, не може и без така любимите ми с винтидж излъчване хартии на Мариане, крафт картон, дистрес мастила, романтични печати и ръчно изработеното цвете. Поръчителката оцени картичката като вълшебна и това ми беше повече от достатъчно. Приятна вечер и до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар