сряда, 8 юли 2015 г.

Сватбено II.

Здравейте! Днес продължавам с втората част на сватбените картички. Първо - картичка с пожелание:
И плик за пари:
Подобна картичка за друга сватба:
И в зелено и кафениково, близо до цветовете на природата - за една горска сватба. Толкова харесвам тази нежна горска пеперудена фиеста на Memory box, че не знам още колко ще експериментирам с нея:
Нещо, което не бях правила до сега - етно картичка-плик за фолклорна сватба. Изработих я за моя колежка. Тази картичка почти изцяло е текстилна, като не броим елементите от стъкло, бирен картон и хартиената роза. Народните носии ги „кроих и ших“ от филц и различни ширити, а лютите чушки са стъклени. Защо има люти чушки ли? Защото бракът не е само цветя и рози. Освен това доза лютивина е необходима, за да бъде ястието по-пикантно и апетитът по-голям. Но стига съм философствала на тази тема. По-важното е, че гълъбчето между младоженците е символ на тяхната любов, а оградката отдолу символизира семейния дом. Това беше скромният ми принос за така говорената фолклорна сватба на Бузлуджа.
А така изглежда картичката отвътре:
Снимките на са от най-добрите, но са правени на неподходяща светлина. В действителност изображението е в пъти по-въздействащо. Но при картичките винаги е така. Спирам до тук. До скоро! Благодаря, че се отбихте и ми отделихте от времето си!

1 коментар:

  1. Здравейте, можете ли да ми направите сватбена картичка като тази в бг народен стил с носиите за 17-18 август и каква е цената ? karina.k.petkova@gmail.com Благодаря предварително!

    ОтговорИзтриване