неделя, 17 ноември 2013 г.

Есенно и топло

Здравейте, дружки! От много ангажименти и от много работа любимото ми занимание остана на заден план. Като погледнах, то от два месеца нищо не съм публикувала тук. То много и не съм правила, де. Главно онагледяващи материали за моите първолаци, като тези, например:
Калинките са много сладки, нали? Така се учи математика в първи клас! Всичко, което съм си купила от доста време насам така си стои в опаковките. Добре, че една колежка имаше юбилей, че да открадна малко време да понаправя нещо - един плик за подарък, този път не паричен, а за ваучер. Използвах готините цветя на Тим Холц и едно клонче на Мариане. След почти тримесечно стоене трябваше да ги измъкна от опаковките им. Ето това сътворих:
Колежките го харесаха много, значи се е получил. Толкова засега от мен! Приятна работна седмица ви желая!

1 коментар: