понеделник, 25 ноември 2013 г.

Цветно за празник.

Здравейте, дами! Като на шега ми се наложи да направя набързо цветни петна за коктейлната маса в училище, по случай откриването на физкултурен салон за начален курс. След боядисване, обновяване, смяна на дограмата, нова настилка и поставяне на големи огледала, /от което аз съм предоволна, защото са незаменими за провеждане на часовете по хореография/, трябваше да има и откриване. Украсата на залата и коктейлната маса се падна на мен. За залата направих големи цветни помпони от тишу хартия, а за масата, докато мислех какво да направя, реших да пробвам начина на моделиране на розите от това клипче. И тъй като от десетина дни насам това е хит при онези, които обичат работата с креп хартия /и аз съм в това число/ и мен ме обзе любопитство какво ще се получи. Ами получиха се тези рози, и ефектни, и лесни за направа. Масата изглеждаше много красива с розовите букетчета по нея. Пробвайте, забавно е! До скоро и приятно творене!

Няма коментари:

Публикуване на коментар